Dezső egy napja

2010.04.09. 17:27

Kivánok mindenkinek. dezső vagyok a Gyöngybűl. Elért hozzám ez az internety hullám ( a Gyöngybe wifi van), gondoltam mán leírom én is, hogy mi a tészta vélem.

Ez a nap még a jó Pultos Ica idején történt. Felkeltem a Gyöngybe természetesen, mert tudni illik, hogy én nyitástól nyitásig ott vagyok, ha zárás van akkor az Icukával vagyok a raktárban. Hát baszunk na nem titkolom.

Na szóval felkeltem. Bekaptam a reggelimet (3 fél vodka) és hazamentem Jucihoz. Jucika még nem dolgozott, pongyolában űlt a konyhába, suliba készlődött. Árpád jött ki a fürdőből, nem lepődtem meg. Juci megin elkezdett pörölni, hogy mocskos alkoholista vagyok, de azért nagyon szeret. A békesség kedvéért lezavartunk egy menetet. Juci nagyon jól tudja, hogy mi kell a férfinépségnek. Áldom a kezét száját meg mindenit. SZERETLEK JUCI!!!!!

Elindultunk együtt a suliba. Sajnos a Gyöngy csak 8kor nyit, tehát be kellett mennem az első órára. Óra után mentünk a Rejálba nagybevásárlásra én meg leszakadtam a Gyöngybe. Már mindenki ottan volt aki számít. A Pista a Jani meg a Lajcsi is. Ica mint mindig bögyös ruhában volt. Bekaptam 3 fél vodkát gyorsan. Nem is kell mondanom, hogy hitelbe iszok, ha van valami munkám akk fizetek. Jajj hát lovam van meg szekerem oszt szántani járok meg fuvarozok, csak a mútkor leestem a szekérről oszt sokáig kórházban vótam.

A feleségemmel amíg nem vagyok otthon emesenen tartom a kapcsolatot. Az Icával meg személyesen. Most am sem lehet disznolkodni mer terhes a Juci. egyszerre leszek apa és nagyapa. Ezt meg kell ünnepelni mondjuk minden nap ünnep van nálam.

Még 3 fél vodkát csaptam le. délután 2 van. Bejött Juci, hogy ha lehet ne menjek haza mer most kezdi a munkát, ne zavarkodjak. Nem is akartam haza menni, de ezt mindketten tudjuk csak a megszokás hatalma.

Sok sok 3 fél vodka után és Ica után.... Megjött Kárcsy vejem. rendes kölök mindig meghí egy üveg italra. Leül egy kicsit beszélgetni is. Páméla otthun van oszt vizes a bokája nem nagyon tud járkálni, hát ezér van a Kárcsy velem. De megy is az hamar haza, a fusi pénzéből itat engem mer ű nem sokat iszik (nem akar Pámélával meg Jucival veszekedni).

Este 9 Kárcsy hazament( Isten irgalmazzon néki-ittam egyet az egészségére) Egyébként mán az asztal alól írok. Cirka 5 hónap alatt 3 laptopot törtem össze, de Juci mindig vett nekem újat. Meg eladtam egy rota kapát oszt abbúl is azt vettem.

10 óra Juci jött be. Nem lát sehol de érzi h itten vagyok, én megnem tudok néki szólni csak a kezemet tudom kidugni az asztal alól, hogy jelezzem hollétemet. Hallom telefonál Kárcsynak, hogy jöjjön mer a Dezső megint tacson van. 30 perc alatt itt is termett a Kárcsy (áldom h ótóval gyütt) Betettek valahogy a hátsó űlésre egy fél disznó mellé. Jucika megjegyezte, hogy méltó társam van ottan hátul, szóval fogjam be a pofámat.

Hajnal 1 felébredtem. Már nem is lep meg h ruhában vagyok, nem bajlódnak azzal se h levetkeztessenek. Visszabotorkálok a Gyöngybe. Ica az asztalon van, rajta meg a Gyuszi. Ilyenkor ingyen lehet inni, hát megragadtam az alkalmat. Nótázni is elkezdtünk, az én nótám a Ne szidjatok soha engem https://www.youtube.com/watch?v=Z1jymxpUWEY

Hajnal 4 Ica pattog, hogy zárás van mer 6kor nyitás lesz. Mindenki hazamegy csak én maradok. Szokásos raktári munkánkat végezzük az Icukával. Elaludtammunka közben, szígyellem magam nagyon. Csődöt mondtam, lehet nem kellene annyit inni. Egy nagyon jó ismerősöm szokja mondani: Minek iszik aki nem bírja?

Hát ennyi lenne egy napom. Fáj a fejem, asszem én mostan ZZZZZZZZ.

A bejegyzés trackback címe:

https://lilike.blog.hu/api/trackback/id/tr301907775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása