Kárcsy egy napja

2010.04.12. 17:20

Mindenkinek 'napot. Gondoltam egyet és úgy döntöttem, hogy én is írok magamról egy kicsit, mert az egész családot megfertőzte ez a blogozás.

Na szóval. Ma is mint minden náp 5 20kor kőttem fel Pámélá mellett. Őtet még hánytám egy kicsit pihenni, mer mint tudjuk terhes a drágám. Megittám  a kv-mat, elszíttam a csigimet. Na lassan elindultam a buszho, nem járok kocsival mer most attam be a kereskedísbe, várom az új járgányomat http://www.hamann-motorsport.hu/pic/bmw7felni_1.jpg ez az új bogaram. Meg Pámélának is vettem egy kis kocsit, az övé már megvan meg is mutatom: http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/bmwautomobil/uploads/BMW_1series_3door_02.jpg

Na szal leroppant a busz oszt nem gyütt. Hát hazamentem Pámi felkelt már csinált nékem reggelit,után éltünk 1 házaséletet.

Nagy nehezen bejutottam a városba. elintéztem egy két üzleti ügyet és mentem suliba. Dezső Juci néni és Pámi is ottan voltak mán. Én tiszta idegbe érkeztem, de azé hát h is fogadhattak vóna máskíoett minth, Á kurvá ányádát Kárcsy. Utána felidegeltek a matek próbaérettségimmel, ótán töri órán is belém állt az ideg. Juci néni terapuált, de nem sokat segített, erre ő is rájött. Ezért vagy másér de egész nap üldözött és le akart szopni én meg nem eresztettem néki, mert én csak  á Pámélát szeretem. Márketing órán éltünk megint egy házaséletet a kicsi szomnakajommal. Árány szája van.

Tesi órán Juci néni csak elérte a célját és Dezső közreműködésével lefogatott asszondja Dezsőnek Kápd el á kárját!! Elkaptak és ányuká leszopott, de nem esett jól még úgy se h Oxána bugyi melltártóba száládgált.

Suli után mentem dógozni. Út közben hívott Jáni, hogy elromlott az ipári deráló. Megint belémállt az ideg. Rájöttem h a mai náp nem az enyém. Bementem a húsipárhoz, azt á dög nehéz derálót betettük az Uázbá és elvittem á Gyusziho h csinálja meg. A felesíge vót otthun asszondja a ura a Gyöngybe van mer máma van a nevenapja. Na felhíttam Dezsőt, h szóljon a Gyulának dzsaljon házá, de Dezső nem vette fel. IDEGGG Mentem a Gyöngybe. Ott fetrengett mind a kettő részeg disznaja. Idegembe ittam egy felest, de már meg nem mondom h mit. Gyuszit 3an raktuk be a kocsiba és házávittem. Otthun leöntöttem 2 vedér hidegvízzel és én mondom mint akit ketté vágtak. Színtisztá józán lett.  Megszerelte a derálót. Mentem vissza az ipárhoz.

A bélemet kidógoztam, ánnyi disznót kelletett bebontáni, hogy nem érzem a kezem. Na de azé, hogy ne legyen teljest elszarva a nápom 2 mázsá combot házámenekítettem.

Este 7óra. Csudálatos illátok vannak a konyhába, Pámi álkot. Olyán pörköltött főzött nokedlivel, hogy még ányám se tud olyat. Vacsi után volt egy kis Kárcsy á kurvá ányádát, mert áz idegemet egy kicsit Pámirá zúdítottam, Pámi meg a mosogató levet zúdította rám 5-6 pofonnal együtt. Ná de igázá ván néhá nem tudom hol a helyem. Nem is hárágszok ezér rája.

9re általjött az Árpád kicsit sokáig dologozott a párlámentbe ez a választások mijatt és csák most tudott gyünni a Pámélához. 11ig a Gyöngybe száműztek, de megéri ányágilág.

Gyöngybe természetesen Dezső áz asztal alatt, Juci néni a Tibivel baszott a ráktárbán (ez az új hobbija). Én is elkezdtem inni, mer ami a dezső előtt vót már jobbnak láttam, ha én iszom meg, mer néki minden hiányzik csak a piá nem.

Fél12kor jött a szokásos színjátík, még nem mentem házá szerencsére. Juci néni úgy rít mint akinek meghótt az ura és szidta a Dezsőt. Felhíttám Pámélát, hogy jöjjön az 1es BMW-vel mer tudod Dezső. Csak ennyit kell mondáni és mindent tud. Megjött Pámi nekiállott Dezsőnek h milyen egy mocskos rühös alkoholista disznoj. Verekedés lett a vége, mer na szó szót követett. Dezső beszólt Pámélánák ányuká nékem Pámélá Dezsőnek én Ányukánák, de már nem is tudom ki kapta a legtöbbet-tálán Dezső bátyám.

2órárá hazakeveredtünk, mer egy kis húst is vittünk még ányukáéknák. Nem szokok kifáradni de most megtörtént vélem, teljest lehörrentem. Beestem áz ágybá. Májd csák fél5kor ébredeztem meg mer Pámi nyúkálott a kezivel.

Ennyi lett vóna! Csumi mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://lilike.blog.hu/api/trackback/id/tr171915215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása