Nálunk /köztünk soha nem volt ilyen még akkor sem, mikor tudtam, mert láttam, hogy megcsal. Egy férfinak alázattal tartozik az asszona. De hát ez is annak a két ribancnak a találmánya a férfi verve jó elv. Szegény Kárcsy testvéremet is veri a your fianceé-ja. én nem is értem, hogy Attila ezt hogy viseli el. Talán mert beleszerelmesedett nagyon azokba a kurvákba valamilyen varázslat folytán. Az a Fruzsina biztos ismerei az ilyen szerelmi praktikákat, kinézem belőle. De a Henit se kell félteni.....

Abba a mocskos fertőbe nevelnek 21 gyereket, hát hol van ilyenkor a gyámhatóság??? Nekem nincs rá pénzem, hogy lehívjam őket. De azért az milyen környezet mikor minden este vacsora előtt a mentőket hívják, mert vagy Fruzsinát vagy Henit vagy valamelyik embert kell elvinni, volt olyan, hog a rohammentő volt kint. Attila 2 hétig nem volt dolgozni.

Meg az is milyen, hogy a ház minden pontján basznak össze vissza. Az ilyesmi a hálószobába való, de ezek nem tisztes asszonok. Nem érdekli őket, hogy esetleg egy gyermek meglátja őket? Elfajzott cédák. én azér basztam a dikón mert nem volt hálószobám.

Nah meg ez a laposkúszás a kerités tövében, el ne higgye senki se. Az első és egyben utolsó kutyatámadás után nem is mentem oda soha többet. Csak mindig fényezni akarják magukat. Ejj de egyszer kerüljenek velem szembe mikor csak 3an leszünk. Nem marad ép csontjuk!

De nem is idegelem magam tovább, mert ha szóbakerülnek Ezek akkor nem tudok lenyugodni. Mérhetetlenül sjnálom az édes kisfiamat, hogy ilyen helyre jutott. Bánatánban meg is hízott. Evésbe fojtja minden búját.

Bocsánat de nem tudom folytatni, megyek sírok............

A bejegyzés trackback címe:

https://lilike.blog.hu/api/trackback/id/tr411920915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása