Nem is tudom, hogy kezdjek ebbe az egíszbe. Egísígileg teljest tönkrementem ebbe az egészbe, de megérte mert ilyen gyönyörű kisjánya nincs mindenkinek. Mánis olyan kis szurokfekete mint a ......szurok. Komolyan mondom elríttam magamat mikor elsőnek megláttam.

Nagyon nehéz volt feldolgozni aztat a 3 hosszú vajúdós napot. Nem elég hogy az ideg megevett Pámi meg a kicsike mijatt, de Dezső is teljesen a nyákámba szakadott. Juci néni rám bízta, hát vigyáznom kellett rája. Gondolok itten a záráskor hazaszállításra, mert a hétvégén történt az a fordulat, hogy a Gyöngyből mindenki általkőtözködött a Ibolyába, mer ottan van a pultos Mari, osztán meg kell mondani, hogy az csak asszon, nem egy Tibi. A másik fontos tényező, hogy az Ibolya mijóta kinyitott, azóta nem zárt be, biztos forrásból tudom, hogy nincs is kulcsa.

Na szóval mikor megérkezett a telefonhívás azt se tudtam, hogy hova kapjak, eldobtam a kezembűl mindent, csak egy húsosládaa maradott benne, tele hússal, de az nem is baj mer aztat úgyis haza akartam hozni. Elsőként az jutott eszembe,hogy ha Pámi megkezdte a szűlíst, akk az azt jelenti, hogy haza is fog jönni, de a lakás egy kicsit hát hogy is mondjam.... outis mijóta nincsen otthun. Az ágyám aztat mondta, hogy egyenest menjek  haza mer megromlódik a hús meg a házat is ki kő takarítni, de a szívem azt mondotta idézem " Károly, repülj az egyetlen szerelmedhez most!". Na hát nem is kell mondanom, hogy a szívem nyert. Percek kérdése volt, hogy kimenjek a klínikára a7es Bmw-vel, aminek a hátsó ülésén ott volt a lopott hús, meg Dezső.

Dezső szépen megtalálta a hangot a húsokkal, mer mikor megérkeztünk se nagyon akaródzzott néki kiszállni, mer elmondása szerint nagyon jól eliszogatnak a komjával. Én teljes idegembe (ilyet normális állapotomba nem nagyon szokok csinálni) egy hátálmás pofontot kevertem leja Dezsőnek, hát az meg lássunk csudát egybűl kiszállott az ótóbúl. Jót tett a pofon mindkettőnknek meg kell hagyni na.

Igyekeztem felfele az emeletre, mrt tudtam, ha kések nagy baj lesz, a múlt héten, már nemis tudom hogy miér, de a fanyelű napólejonyos esernyőt verte széjjel rajtam a Pámi, az megtette a hatást, mer na az télleg nagyon fájt, amíg vert is meg ótán is 5 napig.

A lépcsófordulóban mán hallottam azt a fennséges hangot, amit annyira szeretek. Pámélá veszekszett a ogadott orvossal, akinek a félhavi fizetésemet oda adtuk, mer asszonta h ű  legjobb. Egye fene első gyerek meg minden legyen, megfogattuk az öreg fatert.

Beléptem a helyiségbe, kicsit meglepett, hogy már Juci nénit is fekve találom, de hát na ű  is időben vót mán. Ja Dezső lemaradott a büfetben, másnap került elő a liftben vót, oszt aludott. A helyzet, ami egy kicsit megin összezavart, aztat hozta ki belőlem, hogy nekimentem az orvosnak és egy kicsit megcsapkodtam, majd felhívtam a Pámi keresztanyját, a Bángó Márgitkát, hogy síjessen, mer hát szűl a jány, meg a tesvíre is, meg hozza Anti bácsijékat is mer zene is kell.

Itt kitérnék akk az eddig ismeretlen rokoni szállra: igen kedves mindenki JUci néni féltesvíre a Bángó Márgit. Juci néni idesanyja Mrgitnak ösmerte az apját, vagy csak feltételezte, hogy az apja a jánynak (akkoriban még nem vót ez a déjenes) oszt az ember a nevíre vette a Margitot oszt így lészen Bangó. Juci néninek meg senki sem tudja, hogy kija zapja oszt az anyja jánykori nevit kapta tehát született Rézműves Juliánná.

A telefon után beugrottam a kocsiba mer még tudtam valamennyire gondolkodni, hogy hát gyünnek ide a rokonok, oszt valamivel elő kell állni be kell vásárolni a legfontosabbakat, ami a vendégvárásho kő. Mentem a Kórába oszt ami sorba jött szedtem le a pócrul: méze báráck, bákárdi rum, unikum, mártinni, mézes bodza, serry, etc..... Nem is néztem hogy miket veszek csak egy érdekelt, a kosár legyen tele. A fizetésem másik felének a fele maradott a Kórában, de egye fene első gyerek....

Mire vissza mentem láttam a párkolóbá az Ánti bácsi Merci Vitóját amivel hozta a bandát, meg Márgit néni Mercijét is láttam (mer elővetteja ünneplőótót). Na le is málltam melléjük. Albertkáék pont lent cigiztek, szóltam nékik segícsenek felvinni a cuccokat. 12en felvittük.

Fent hángoltak a váróban Ánti bácsijék, albertká rámozdult, hogy bekösse Márgit néni hángtechnikáját. Puszi puszi mindenkinek (ahogy számoltam 54 emberre) Márgit nénivel természetesen az elmaradhatatlan roma üdvözlés (szájcsók).

Belekeztek a hállgátóbá, asszittem menten elrovázom mágámát. Ánti bácsinák a vonójábá menten beleráktám egy 20000est. Fogtám Pámikezét és szerelmetessen, alázatossan hallgattuk együtt a muzsiká felemelő hángájáit, igáz utáná visszaákézből káptám egyet, senki ne kérdezze mér, biztos megérdemeltem.-Ez volt a pénteki nap, mert történt ugyanis az h az öreg fater azt mondta, hogy nincs kitágulvva a Pámi és sokáis tart majd a szűlís.

Szombaton már csak bementem dolgozni, mert nem tudtak nélkülzni. Egyébként egy nagyon kedves hollandus úriember várt az irodán azzal az ajánlattal, hogy szívesen felvenne hollandiai üzemébe, mert megbecsült munkásnak tart. Az itteni fizetésem 3szorosát adja van Helsing (leszármazottja állítása szerint a vámpírölőnek). Mondtam néki, hogy a feleségem most szűl és miután egy kicsit erősebb lesz a baba és mindketten leérettségizünk azonnal számíthat rám Hollandiába.

Ezzel a jó hírrel száguldottam a 7es Bmw-vel a kórházba, ahol Pámi kínkeservesen nyögött, mellette Juci néni éppen a végsőket nyomta. Kerestem az öreg dokit, de Pámi mondta h maradjak a seggemen mer én is egykönnyen a doki sorsára juthatok. Mingyá tudtam hogy ez mit jelent. Ha saját magam nem teszem laposra a szám, akkor majd megteszi Pámélá!

Juci néni hatalmas sikoly kíséretében életet adott második gyermekének, Rikárdónak, aki 5 kila és 58 centi. Dezső ünnepi hangulatban volt....

Én csak űltem szolgahűen Pámi mellett és fogtam a kezit, kértem a nótákat Márgit néniéktől, és ittam, néhá Pámi is meghúzta az üveget, erőt merített. Estére totál részeg lettem, de komolyan atomra ittam magam. Egyenest elájultam és itt megszakad az emlékezés. Távolról homályosan rémlik, hogy PÁmélá pofoz, meg szid engemet, mer megpendítettem, h mi lenne ha jönne a húgom segíteni. Erre nem csak Pámi de ányuká is nékem ugrott és eszméletemet vesztettem.

Vasárnap egy kedves csinos nővéreke keltett, hogy nem sok van már hátra és megpillanthataom első gyermekem. Szaladtam...........volna, mert bénultnak éreztem magamat, hátálmás fejfájásom is volt. Így szépen besétáltam és Pámi elgyötört, de még így is szépséges árcát láttam meg elsőkörben. Egy kurta Fene a béleddel köszönt nekem és megkérdezte, hogy vagyok ( Pámi szájából: Még mindig jön rúlád á szág te mocsokos áláváló ríszeges rühös állát.) Igaz még nem próbáltam beszélni, de hamar rájöttem hogy nem is tudok még.

Jött egy cigányasszon is aki bábának vallotta magát, és 1 liter pálinka fejében megszűleszti Pámit-mondta a mama. Hát egye fene legyen, engem is bába segített a világra, baj nem lehet. Még tettek vettek addig széjjel néztem a váróban, h van e valami innivaló még. Számos  üres üveg közt találtam még 3 bontatlan üveg Hubertust. Egyet odalöktem Dezsőnek, akit szintén az üvegek alatt találtam meg, egyet meg a magamévá tettem. Ilyen jól még nem esett ital.

Nem telt el 2 órahossza mikor Juci néni kiordított, hogy Kárcsy szedjed befele a csülkeidet, mer láccik a feje! Ugrottam ahogy tudttam. Mikor ott állottam egy tele fekete hajjal fejet láttam meg, aztán az egész testet és életerős sírás örvendeztette meg a szívünket. Pámi első ízben megfogta a babát és együtt sírtunk. Pámit összevarták és még délütán felment a tanácsházára biciklivel megigényelni a segílyt amit meg is kapott.

Eközben a kórházbán ment a nóta Márgitkáék megint rákezdtek (ők még csak most ébredtek). Huu banyek hatalmasat buliztunk....Micsoda egy nüri volt az........

Este jobban mondva éjszaka betettük a biciklit a csomagtartóba a kis kaly shejt a mózes kosárba és immár csáládommal hazaindultunk.

Elmondhatatlanul boldogok vagyunk!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://lilike.blog.hu/api/trackback/id/tr751935255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása