Lilla egy napja

2010.04.08. 20:39

Mindenkinek szép estét/napot! Lakatos Lilla vagyok és egy napomat szeretném elmesélni nektek, hogy okuljatok kicsik és nagyok!!!

Tehát ma is mint minden nap felkeltem 5 20kor,a kotygóson lefőtem egy adag KV-t, Emullal leültünk és egy egy Prilukival elfogyasztottuk az indítót. Emull elment a kunhetessel a zsibire dolgozni én meg az A8assal elindultam a suliba, de még előtte bementem Ányuhoz. Szegény Ányám teljesen össze volt törve. A nagyságáék nem eresztették be, hogy megnézze A kis Arahasamot.

Én mossmá elmegyek valami ügyvédhez, mer ez tűrhetetlen amit vélünk művelnek.2 teljes éve megy a harc a gyermekért. A gyerek egészségileg kivan teljest. Állergikén a kurva tőtöttkáposztára, amit mindig adnak neki. Ja meg egyébként 2 éves és 76 kila, hát normális dolog??? Nah mán korán reggel idegállapotba kerültem.

Bementem a suliba Páméla szegény Kárcsy testvéremet szidta mint mindig rendesen-Á kurvá ányádát Kárcsy-. Kis híjján összeverekesztek. Juci néni az éppen otthon tartózkodó Dezsőt ****ta. Roli szomszéd rotázta a kertet, hát el is kértem nyomban a kapát, de még nem volt időm szőlőt nyitni.

Nem telt el sok idő és megint jött a régi nóta: nekem ugrott a két asszon, h milyen egy kurva vagyok meg h h lehetett így gyereket vállalni na meg a lóg a nunim rész se maradhatott ki.

Én már belefáradtam, már veszekedni se bírok vélük. Teljesen értelmetlen, mindig ugyan az a lemez. Néhaegy kis verekedés is van na az feldobja a hangulatot.

Suli után munka. Az első kuncsaft 14 00ra jött, rutinosan lerendeztem. Közben megjött Emull leült tv-ni egy lábas pörivel. Este 6ra befejeztem a munkát. Ma is szép pénzt hoztam össze és Emull is jól árult.

Átjött Kárcsy is sörözni. Jáááj az a fijú olyan boldog mijóta felesíge van.Pámélá már 7 hónapos. Nemsokára nagynéni leszek. Hát boldogtág ez nékem. Legalább van valami jó is az életembe...

Éjfél előtt még lementünk a Gyöngybe és emberek.... nem volt ott az Ica. Az ura van moosmá a Tibi. Hát én nem is megyek többet. Persze a Dezső az megint ottan volt hót részegen. Juci néni próbálta hazavinni na a Kárcsy gyorsan segített is néki. Hazacibálták azt az embert, ha lehet embernek nevezni.

Nemsokára hazamentünk és eltettük magunkat holnapra.

A bejegyzés trackback címe:

https://lilike.blog.hu/api/trackback/id/tr911905559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása