Jucika története

2010.04.12. 21:08

Jóestít a drága népnek, kuncsaftjaimnak.

Az ín íletem igazán átlágos. A cigánysoron születtem 25 évvel ezelőtt, rettenetés körülmínyeimből 9 éves próbáltam kitörni így ebes környkín kerestem magamnak munkát, Ekkora már egísz fejlett jány vótam, meg mán nem vótam szűz ami igaz igaz. Így könnyű munkába kezdtem anyám segítsígível, azt Isten áldja meg űtet h ilyen jövedelmező szakma fel írányított. Amikor 11 évesen teherbe estem  a jányommal, írett voltam az ányáságra. Elköltöztem otthonrúl oszt a 9. hónapig otthon dógoztam. A jányom a gyönyrűsíges Pámélát is kineveltem a világ legelső mesterségére és ő is 9 évesen a nyomdokaimba lépett. Most ő 14 íves, 3 éve elköltözött otthunról, van egy fírje az a rohadíkos Kárcsy h a holló vájja ki azt a bűnöző szemít, felcsináltam a jányomat, most 7 hónapos terhes és jánya lesz neki is a jövő nemzedíke. Nekem jelenlegi párom a Dezső, 3 hete ísmerem de 19 napja együtt lakunk, ideje nágyrészét a Gyöngybe tőti de egye fene legalább nincs itthun tudok tűle dógozni. A munkám lefelő ívelőben van mivel terhes vágyok, egyszerre leszek nágymámá meg ányá, mondjuk 25 ívesen nagyon kísőn szűlök de nem áz első. Egyébkínt bejáratott vevőkörrel rendelkezem nagyon jövedelmezű szakma ez. Most készűlök a 7. írettsígimre, remílem sikerül mán. Az ín lakásomra nagyon büszke vágyok van is rúla egy kíp, teljesen új: http://www.erdely.ma/uploaded/images/1045086_nagy.jpg  á nyáron vájogot vetettem oszt ezt a házat ípítettem az akkori élett... párommal a Gázsivál, míg függöny is van ha jól megteccenek nízni, nagyságák. http://travel.mongabay.com/china/600/china_102-6348.JPG itten van a Dezső a kordéron közvetelen ázelűtt h leesett vón, http://iwa.manna.ro/UserFiles/Image/00%20felsyiget2008/3-vattacukor.jpg Itten vagyok a Pámélával kicsikorában http://mindennapibetevok.freeblog.hu/files/cig%C3%A1nyn%C5%91.jpg ez meg ín vágyok mánápág.www.educafe.hu/pictures/Zene3/pictures/karavan-familia1.jpg Itten vágyok ín á Pámélá bálrúl, meg az urá meg ánnák áz eggyüttese kepek.szon.hu/kepek/a186.jpg ez meg á Dezső a gyógyúlás után m.blog.hu/as/asanisimasa/image/vak%20szerelmek/166780_1.jpg egy kis romántikázás egyik kuncsaftommal a rohanó hétkönápokbán. Ez az ín történetem, májd há Dezső lesszszives nem eltőrni a láptopot írok majd még hogyán télik egy nápom.

A bejegyzés trackback címe:

https://lilike.blog.hu/api/trackback/id/tr601916016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása