A nagysasszonyok egy napja

2010.04.10. 11:36

Én Fruzsina nagysasszony vagyok, a feleségemmel való egy napot mesélném el.

Nálunk a nap reggel 4kor megkezdődik. Rendes asszony olyankor kell, az este betöltött töltöttkáposztát felrakjuk főni a kondérokba, amíg az fő takarítunk, attilát szeretgetjük, vagy más ott lakó férfit. Mikor megfő a káposzta felkeltjük a gyerekeket, szobáról szobára járunk és kakóval, édes szavakkal keltjük a szemünk fényeit. Mikor felkeltek leül az egész család reggelizni, töltöttkáposztát. Reggeli után érkezik Szasza ő a takarítónőnk, ő elmosogat mi meg iskolába, ovódába készítjük a férjeinket, meg a gyerekeket.Mikor kipillantottam az balakot Ami láttam meg amint laposkúszásban közlekedik a keírtés tövében, Attilát leste a szokásos módon, nem tudtam mit ugatnak a kutyák hát nem más volt mint Anita... aztán meghallottam szokásos nyekergését az erkélyünk alatt ÁÁÁJJJ VILLL OLVÉÉÉÉÉÉÉJZ LÁÁÁÁÁVVV JÚÚÚÚÚÚÚ mindig ezt énekli a férjemnek,de ő rá se bagózik....mint mindig Imit találtam a mosókonyhában egy pokrócon kuporogva, mellette a pistolya, amint meglát a fejéhez emeli és fenyegetőzik h meghúzza  a ravaszt, mondtam h engem nem érdekel, Hennit szereti neki mondja, ezután, felpattan és azonmód meztelenül felszalad az I love you bébit énekelve, de nem találja fent Hennit mert a mosógépben van Nándival, már észre se veszem inkább használom a másikat. Azután mindenki indul a maga útjára, általában változó h ki melyik kocsval megy el, tegnap Henni vitte a gyerekeket a transporterrel, én Ákossal az accorddal jöttem iskolába, Attila meg a két fiját vitte a fusionnal.Bementem az iskolába kézenfogva ákossal egyből dezsőt pillantottam meg (előző posztokban ismertetve van) be is ugrottam Juci barátnémhoz, megittunk egy kávét, még Rexonáékat is áthívtuk, aztán természetesen szembetaláltam magam életünk megkeserítőjével Lillával, megint elkezdett pörölni h látta reggel attilát meg arahasamot meg artákot, mondtam h kurvára nme érdekel, és azt mondta h meg akarja ölelni anfiját. Mondatm neki h erre nics lehetősé, előbb fürödjön meg, mert a gyerekről napokig vakartuk a mocskot mikor hozzánk került, elkezdett ordítani és kezet emelni rám mikor mondtam neki h ink a banáncsattal fogalkozzon ami a lógós nuniját tartja, ekkor megérkezett henni, elvitte a gyerekeket oviba, egyből ideges lett h ez a céda megint veszekszik, természetesen jött Karcsy is, aki a húga oldalán van, összevissza csalja juci barátném lyányát a pámélát, mind 1 nem szólok én bele csakhát az embernek fúrja az oldalát ha egy ilyen senki ócsárolja. Bejött ami is, összeöltözött atival  azért mászott ott laposkúszásban. Egész napos veszekedés után, elindultunk haza, én kivételesen a transporterrel, mentem a gyerekekért, az oviból vittem módót a csontkovácshoz, arahasamot a cihológushoz, a többieket haza, majd ati megy értük, henni ákossal meg szilvikével indultak haza, otthon, a reggeli töltöttkáposztát melegítettem meg, de vacsorára felraktam a cigánykáposztát, henni atival a jacuzziban volt, miután végzett vele, leengedte a vizet, újratöltötte és én váltottam árpáddal, vacsora előtt elmentünk bevásárolni a teszkóba, nemvásároltunk sok mindent, minden gyermek csak 5e ft.-nyi édességet vehet magának, mi meg az alapvető élelmiszereket vettük meg, fél disznó, káposzta, ilyesmi, hazértünk után vacsoráztunk, de heni megint nem tudta hol a helye sajnos, és muszályvoltam hozzávágni egy jénait h rájöjjön ezután békésen telt az este további része, ákos meg ati a föci feleletet gyakorolták, én meg heni hímeztünk, szilvike  a szakdoliját írta a gyermek az ölembe feküdt a többi jáccot, árpád a választásról beszélt, katika a kanijaival volt fent a nagyágyban, még nelli is átjött ricsivel, megnézte már előző házasságából született 5 gyermekét, a kis arahasam elaludt az ölemben, így hát a karomban vittem fel, henni lefürdette a többi ki édest, és lefektettük őket is. Nelliék hazamentek és mindenki nyugovóra tért. Így telik egy napunk álatlában, remélem szórakoztató volt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lilike.blog.hu/api/trackback/id/tr901909323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása